sobota, 15 stycznia 2022

Kolejna książka już w drodze!


Bardzo miło mi poinformować, że moja następna publikacja nabiera coraz bardziej realnych kształtόw. A co będzie jej tematem? To chciałbym pozostawić jeszcze jako niespodziankę. Powstająca książka to kontynuacja mojego muzycznego projektu z tego roku, ktόra chce przybliżyć mało znany w kraju nad Wisłą nurt pobożnościowy luteranizmu. Honorowi Patroni, ktόrych znamy i szanujemy, rysunki Autorek i Autorόw z rόżnych miejsc w Polsce, a także najnowsze publikacje bibliograficzne z pewnością powodują, że trzeba zapoznać się z nią! Więcej informacji pojawi się w najbliższych tygodniach. Mam nadzieję, że zechcecie Państwo poprzeć ten książkowy projekt.

Moja najnowsza publikacja, ktόra ukaże się już za kilka miesięcy, podejmuje dyskusję z wieloma aspektami życia. Niezwykle istotne jest przy tym przywołanie zarόwno nieco starszej literatury, jak i najnowszych osiągnięć naukowych, zwłaszcza w polemice między teologią a naukami przyrodniczymi. 4,5% podanych w książce źródeł bibliograficznych ukazało się w 2021 roku, 9% w ciągu ostatnich dwόch, a 15% - w ciągu trzech lat. Należy dodać, iż cytowane pozycje literaturowe zaczerpnięto z ich ostatnich wydań, zapewniając aktualny dyskurs w podejmowanym temacie. A co stanowi bibliografię mojej książki? Pojedyncze publikacje naukowe, artykuły z danych periodykόw i witryn internetowych w czterech językach: angielskim, duńskim, niemieckim i polskim. Ich autorzy to niejednokrotnie nagradzani na arenie międzynarodowej naukowcy. Wszystko po to, by zapewnić jak najbardziej rzetelną dyskusję z rόżnych obszarόw językowych w danej kwestii. Nie zabraknie przy tym mojej linii argumentacyjnej. Już teraz zapraszam do zapoznania się z tą lekturą.


Serdecznie pozdrawiam,

Kamil Basiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz