środa, 29 marca 2017

Jakub Młotkowski i jego origami

Jakub Młotkowski
„Witam! Nazywam się Jakub Młotkowski i jestem z Dziwiszowa koło Jeleniej Góry. Moim hobby jest origami. Choć nie zajmuję się nim zbyt długo, dostałem szansę na wykorzystanie moich umiejętności. Zostałem poproszony o wykonanie metodą origami układanki przedstawiającej pewien symbol powiązany z projektem „Marcin Luter w Cytatach". Układanka ta została sfotografowana przez Pana Michała Mrozka i zostanie umieszczona na okładce książki. Bardzo cieszę się z danej mi szansy oraz faktu, że mogę wziąć udział w takim projekcie jak ten. Na koniec chciałbym podziękować Pani Profesor Ewie Zdzienickiej za 'odkrycie' mojego talentu i skontaktowanie z autorem, Panem Kamilem Basińskim. Pozdrawiam, Jakub "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz